30 بهترین کتاب های کسب و کار برای کارآفرینان که می خواهند برای ایجاد یک تاثیر

کارآفرینی ثابت فرایند یادگیری که به طور کامل از هر دو قله ها و دره ها. به دست آوردن دانش از افرادی که قبل از ش

توسط PARINEWS در 8 خرداد 1399

کارآفرینی ثابت فرایند یادگیری که به طور کامل از هر دو قله ها و دره ها. به دست آوردن دانش از افرادی که قبل از شما و یادگیری از هر دو موفقیت و شکست چیزی است که هر کارآفرین باید در تلاش برای.

یکی از بهترین راه برای جذب تمام آن دانش است که با خواندن و وجود دارد هیچ کمبود کتاب فوق العاده وجود دارد خارج وجود دارد برای یادگیری است. اگر شما به دنبال برای برخی از سوخت به خوراک خود روحیه کارآفرینی در اینجا 25 از بهترین کتاب های کسب و کار شما می توانید انتخاب کنید تا.

1. شروع چیزی که مهم توسط بلیک Mycoskie

اول بنیانگذار TOMS shoes نیست یک پسر به نام تام, اما بلیک Mycoskie. در کتاب خود Mycoskie جزئیات نه فقط چگونه او ایجاد یک شرکت موفق اما یکی ساخته شده است که یک تفاوت واقعی برای جان میلیون ها نفر در سراسر جهان است. آن را الهام بخش خوانده شده است که مطمئن شوید که برای فشار کارآفرینان برای ایجاد چیزی است که مهم است.

دریافت کتاب اینجا!

2. آن را به پرواز ؟ توسط Pat Flynn

در نظر گرفتن یک ایده کسب و کار و آوردن آن به بازار است که یک تلاش پر مخاطره بدون توجه به آنچه کسب و کار ممکن است. در اینجا فلین نمی کند و صرفا احتیاط خوانندگان در برابر حرکت رو به جلو با نیمه پخته اما ایده های آنها را نشان می دهد چگونه برای جدا کردن ایده های خوب از بد و ارائه می دهد یک نقشه راه در واقع برای راه اندازی یک کسب و کار است که جامد بال برای پرواز با.

دریافت کتاب اینجا!

3. #Girlboss توسط سوفیا Amoruso

درست ژنده پوش به ثروت داستان است که پذیرای فشار از روحیه کارآفرینی گال تند و زننده بنیانگذار سوفیا Amoruso کسب و کار خاطرات تضمین شده است برای الهام بخشیدن به کارآفرینان زن برای سال آمده است. Amoruso جزئیات چگونه او را کوچک کسب و کار eBay رشد به یک خرده فروش لباس نیروگاه که او هرگز نمی تواند تصور است. از اعتماد به غرایز خود را به دانستن زمانی که برای شکستن قوانین Amoruso فراهم می کند هر دو شوخ و کسب و کار مفید بینش.

دریافت کتاب اینجا!

4. $100 راه اندازی توسط Chris Guillebeau

کمی انگیزه می تواند یک راه طولانی در کمک به یک ایده کسب و کار کردن زمین — حتی اگر وجود دارد مقدار زیادی از پول در بانک. نویسنده Chris Guillebeau میسازد یک استدلال قانع کننده نیست که پول است که تعیین می کند یک کسب و کار شانس موفقیت است اما چیزی نامشهود. Guillebeau ارائه 50 داستان موفقیت کارآفرینان ساخته شده است که تاثیر حتی بدون شمع عظیمی از پول نقد.

دریافت کتاب اینجا!

5. خوب به بزرگ توسط جیم کالینز

جیم کالینز طول می کشد نگاه در 28 شرکت بیش از 20 سال گذشته و چه شیوه های آنها به محل قرار داده است که به کمک آنها را به بالا افزایش می یابد. کتاب میریزد ارزشمند نور بر مدیریت استراتژی و چگونه برای ایجاد یک کسب و کار فرهنگ است که افزایش می یابد بالاتر از حد وسط و در عوض بازده مرتب کردن بر اساس نتایج است که کسب و کارهای دیگر می خواهید به تقلید از خود.

اگر شما می خواهید کسب و کار خود را برای رفتن از تنها بودن خوب بودن چیزی واقعا بزرگ این جزئیات است که یک ابزار عالی برای کمک به.

دریافت کتاب اینجا!

6. سرچشمه by Ayn Rand

یکی از محبوب ترین رمان های با رهبران کسب و کار و مدیران اجرائی این یکی مطمئن شوید که برای اضافه کردن سوخت به آتش برای هر کارآفرین است. برای اولین بار در سال 1943 منتشر آن را در ادامه برای الهام بخشیدن به کارآفرینان که می خواهند به ایجاد مسیر خود را دارد. خود ساخته میلیاردر علامت کوبا گفت که باید آن را "خواندن مورد نیاز" برای هر کارآفرین است.[1]

تبلیغات

دریافت کتاب اینجا!

7. کرگدن موفقیت توسط اسکات الکساندر

به منظور برای کارآفرینان برای پیدا کردن طولانی مدت موفقیت شارژ سرعت کامل پیش رو با قدرت کرگدن ضروری است. نوشته شده در 1980 اما هنوز هم فوق العاده مربوطه و الهام بخش امروز این کتاب به نظر می رسد در چگونه برای رفتن در مورد پرتاب خود به طور کامل به یک هدف و واقعیت آنچه در آن در نهایت طول می کشد برای ساخت و ایجاد یک کسب و کار موفق و حرفه ای.

دریافت کتاب اینجا!

8. آگاهانه سرمایه داری با جان و Mackey

راج Sisodia

جان Macky تاسیس تمام مواد غذایی و کمک به دوباره تعریف کردن آنچه در یک فروشگاه مواد غذایی می تواند. در اینجا با همکاری نویسنده راج Sisodia, Mackey به نظر می رسد در چگونه به ساخت کسب و کار است که با هدف برای یک هدف بالاتر از سود ساخت. ایجاد یک کسب و کار که در آن سرمایه داری و ارزش ها در همان تیم همیشه آسان نیست اما به عنوان Mackey و Sisodia نشان می دهد, آن را قطعا شدنی هدف ارزش تلاش برای.

دریافت کتاب اینجا!

9. زرق و برق طرح توسط پاملا Skaist-لوی و Gela نش-Taylor

امروز Juicy Couture یک میلیون دلار با نام تجاری مد, اما آن را تمام شده تنها با 200 دلار است. بخش کسب و کار خاطرات و چگونه به راهنمای شرکت بنیانگذاران پاملا Skaist-لوی و Gela نش-Taylor ارائه یک بازی بسیار سرگرم کننده و آموزنده خواندم که نشان می دهد داستان پشت خود موفقیت و درس های آموخته شده در طول راه.

دریافت کتاب اینجا!

10. مانع در راه است توسط رایان تعطیلات

هیچ کس می شود از طریق زندگی بدون در حال اجرا به موانع و سختی ها. در حالی که برخی ممکن است لکنت زبان دیگران استقامت به ارتفاعات و حتی بیشتر. پس چه جدا این دو گروه از مردم ؟ نویسنده Ryan تعطیلات می نویسد: در جزئیات بزرگ چرا اصول امپراتور روم چنان قدرتمند بود که به کار گرفته شده توسط هر کس از جان دی راکفلر و آملیا ارهارت به Ulysses S. Grant و استیو جابز زمانی که آنها در مواجهه با سختی.

دریافت کتاب اینجا!

11. که هرگز کار توسط Marc رندولف

وال استریت ژورنال به نام این کتاب است که جزئیات چگونه ایده Netflix آمد به تغییر سرگرمی به عنوان ما آن را می دانم "جذاب خوانده است که engross هر می تواند کارآفرین است."[2]

Netflix بکشد co-founder را بخوانید توابع به عنوان بسیار سرگرم کننده تاریخ Netflix را ایجاد و یک منبع از مشاوره در مورد چگونه برای شروع آنچه که در نهایت تبدیل شد به یک میلیارد دلار شرکت. از چگونه به حرکت گذشته ناامیدی به تعریف موفقیت آن را یکی از بهترین کتاب های کسب و کار از چند سال گذشته است.

دریافت کتاب اینجا!

12. پرت: داستان موفقیت توسط مالکوم گلدول

در حالی که وجود دارد مقدار زیادی از دانش کسب و کار کشیده می شود از گلادول در کتاب آن را به هیچ وجه استاندارد خود را کسب و کار چگونه به کتاب است. گلدول طول می کشد بسیار جذاب در همه چیز از سنگ ستارگی از بیتلز به غول تکنولوژی بیل گیتس و چگونه نه فقط 10000 ساعت حکومت نقش موثری در موفقیت اما چگونه یکی باعث می شود بیشتر از همه کسانی که در ساعت است. مهم نیست چه حرفه ای خود را وجود دارد قطعات از بینش است که همه کارآفرینان را پیدا خواهد کرد مفید در این کتاب صفحات.

دریافت کتاب اینجا!

تبلیغات

13. 7 Habits of Highly Effective People by Stephen R. Covey

شما می شود به پیدا کردن این کتاب یک "بهترین" لیست برای کارآفرینان. این یک کتاب است که هر کارآفرین باید حداقل, خواندن, اگر خود را ندارد. نویسنده Stephen R. Covey میسازد مسیر روشنی برای توسعه عادات که منجر به نه تنها موفقیت در کار, اما در ایجاد یک زندگی صداقت است که باعث می شود یک تاثیر ماندگار.

دریافت کتاب اینجا!

14. خود ساخته شده توسط My Galán

See the source image

در رابطه با صنعت سرگرمی Nely مردیکه خیلی بزن توجه دارد قطعا به بالا به عنوان رئیس جمهور سابق Telemundo. در خاطرات مردیکه خیلی بزن توجه دارد بازگو چالش های او رو به عنوان یک اسپانیایی زن در تلویزیون کسب و کار و چگونه او را بکشد-هیچ-مشت نگرش به او کمک کرد ایجاد و صعود خود را نردبان شغلی. مردیکه خیلی بزن توجه دارد نه تنها نوشتن در مورد آنچه که او انجام شده اما ارائه می دهد انگیزه و مشاوره برای هر کسی که می خواهد برای ایجاد خود را خود ساخته و مسیر موفقیت است.

دریافت کتاب اینجا!

15. EntreLeadership توسط Dave Ramsey

پول گورو دیوی Rasey ساخته شده خود را نشان می دهد رادیو به یک مشاوره مالی امپراتوری قرار داده و اصول او استفاده می شود برای انجام این کار به این کتاب. رمزی میسازد نه فقط راهنمایی برای پیدا کردن و پیشرو در حق مردم است, اما چگونه به نوبه خود موانع به مزایای کسب و کار شما رشد می کند. در بررسی ساده دلار آن را به نام "بهترین تک کتاب در زمینه کارآفرینی" است.[3]

دریافت کتاب اینجا!

16. اصول: زندگی و کار توسط Ray Dalio

با تمجید از همه از بیل گیتس به تونی رابینز, اصول بررسی کد است که راهنماهای ری Dalio زندگی و چگونه او تاسیس و رشد سرمایه گذاری شرکت Bridgewater همکاران. از تعیین هدف به اهمیت شفافیت و صداقت Dalio نه تنها فراهم می کند یک طرح برای موفقیت در کسب و کار, اما شواهد, چگونه آن را لمس تقریبا هر جنبه ای از زندگی خود را.

دریافت کتاب اینجا!

17. افزایش و خرد کردن توسط Daymond John

Daymond John است که البته هیچ غریبه ای به طرفداران این آمار کارآفرین زمین نشان می دهد تلویزیون مخزن کوسه. قبل از جان سرمایه گذاری و مشاوره شرکت های جوان او کنده کاری کردن مسیر خود را با نام تجاری لباس FUBU. درس و مشاوره است که جان doles را فقط به عنوان قابل اجرا به امروز کارآفرینان به عنوان آنها در 1990s هنگامی که او راه اندازی با نام تجاری خود را با 40 دلار در بودجه است.

دریافت کتاب اینجا!

18. به فروش انسان است دنیل پینک

حتی اگر شما از لحاظ فنی در فروش و داشتن مهارت های فروش همیشه اضافه کردن ارزش به حرفه خود. نویسنده دانیل پینک ارائه روشن و آسان به دنبال مشاوره در مورد چگونه کارآفرینان می توانید با استفاده از ثابت تکنیک های فروش در هر دو کسب و کار خود و زندگی می کند. دانستن چگونه به استفاده از هنر از اجبار یک مهارت ارزشمند برای انگیزه و صورتی کتاب ارائه می دهد دانش صدا در مورد این موضوع.

دریافت کتاب اینجا!

19. صفر به یک توسط Peter Thiel

تبلیغات

الهام بخش به عنوان خوانده شده برای هر کسی با یک روحیه کارآفرینی این کتاب باعث می شود Thiel این مورد که چرا در حال حاضر بهترین زمان برای یک کارآفرین و چگونه به فکر می کنم مثل یک مبتکر. کتاب ستایش شده است برای ارائه هر دو تازه و الهام بخش ایده های که از تکنولوژی دنیا از جمله مارک زوکربرگ و Elon Musk.

دریافت کتاب اینجا!

20. اتمی عادات توسط جیمز روشن

عادات خوب کمک خواهد کرد که شما در کسب و کار و زندگی عادات بد می تواند باز کردن همه چیز شما کار کرده ام. خوب شکل گیری عادت آسان نیست اما نویسنده جیمز روشن می سازد خود را در مورد این که چرا آن را بسیار ضروری است و فراهم می کند یک فرمول اثبات شده برای قرار دادن عادات خوب در محل در حالی که شناسایی و حذف آنهایی که بد.

دریافت کتاب اینجا!

21. خلاق منحنی توسط آلن گانت

خلاقیت کلید برای کارآفرینان اما نه هر کس خلاق است و یا دقیق تر هر کس فکر می کند که آنها خلاق است.

آلن گانت معتقد است که هر کس می تواند یادگیری برای مهار جرقه های خلاق در داخل آنها; همه چیز در مورد استفاده از قوانین خلاق منحنی. گانت ترکیبی از هر دو داستان واقعی زندگی و چگونه به مشاوره برای کارآفرینان به مهار روح خلاق خود را.

دریافت کتاب اینجا!

22. موفقیت هرگز بوی خیلی شیرین توسط لیزا پیرس و هیلاری ریش

شکست چیزی است که هر کارآفرین موفق با آشنا است و این که چگونه آنها یاد بگیرند از آن است که در نهایت منجر به پربار تلاش. لیزا پیرس و هیلاری ریش دراز کردن یک داستان شخصی است که اطلاعات نه فقط موانع و موانع او یک بار رو به عنوان یک زن سیاه و سفید بود که زین با بدهی اما چگونه او آموخته است که برای مقابله با هر مشکل و ساخت L. E. زیبایی شرکت می باشد.

برای کسانی که ممکن است تعجب اگر آن را ممکن است به ترک پشت 9-به-5 اسیاب پیرس و ریش ثابت می کند که آن را شدنی و ارزشمند است.

دریافت کتاب اینجا!

23. شروع شده توسط Jon acuff را از دست

با توجه به نویسنده Jon acuff را از دست وجود دارد تنها دو راه در زندگی: متوسط و عالی. متوسط مسیر البته یکی از حداقل مقاومت اما کمتر با ارزش است. ماندن در این مسیر آسان تر است از انجام گفت اما acuff را از دست فراهم می کند یک نقشه برای چگونه برای شروع این راه فشار گذشته مشکلاتی که بوجود می آیند و در نهایت ایجاد کار است که مهم است.

دریافت کتاب اینجا!

24. Lean Startup توسط Eric Ries

تبلیغات

تکنولوژی به ارائه یک فرصت برای حقوقی کارآفرینان صنعت و بخش عظیمی از آن است که با شناخت نحوه ساخت محصولات خوب و خدمات است. Lean Startup می کند که فقط و نویسنده Eric Ries صدا را فراهم می کند مشاوره در بررسی ایده های جدید و محصولات در هنگام شروع یک شرکت جدید. کارآفرینان را پیدا خواهد کرد سمپوزيوم روش و نمونه هر دو روشنگری و مهمتر از همه عملی است.

دریافت کتاب اینجا!

25. سوئیچ توسط چیپ هیث و دن هیث

آوردن در مورد تغییر واقعی این است که یک چیز دشوار است به اتفاق می افتد و با توجه به کتاب نویسندگان سه چیز باید رخ دهد: جهت انگیزه و شکل. بدیهی است که وجود دارد بیشتر به آن از آن و Heaths ارائه مقدار زیادی از نمونه های واقعی از دنیای کسب و کار از جمله موفق 1 درصد شیر مبارزات انتخاباتی. وجود دارد برخی روانشناسی برای ایجاد تغییر و تعویض کمک می کند تا کشف برخی از این رمز و راز.

دریافت کتاب اینجا!

26. رفتن دهنده توسط باب بورگ و جان David Mann

سخاوت و کسب و کار سلطه نیست دو چیز است که اغلب به دست-در-دست اما رفتن دهنده برجسته چرا این ضرب المثل قدیمی "را و شما باید دریافت" بسیار معنی دار برای کارآفرینان. نوشته شده به عنوان یک رمان کتاب توابع به عنوان یک طرح برای چگونه برای ایجاد یک کسب و کار معنی دار است که می افزاید: ارزش واقعی به تمام زندگی آن اثرات.

دریافت کتاب اینجا!

27. خرد کردن آن! توسط Gary Vaynerchuk

این می رود بدون گفت که رسانه های اجتماعی نقش بزرگی در هویت نام تجاری از کسب و کار امروز. گری Vaynerchuk کارآفرینان ارائه می دهد مبتنی بر شواهد مثال از اینکه چگونه-به و چه-نه-برای استفاده از سیستم عامل رسانه های اجتماعی برای ایجاد یک چارچوب است که ایجاد صنعت تحت تاثیر قرار. در حالی که جهان از رسانه های اجتماعی همواره در حال تغییر است Vaynerchuk موفق به ایجاد یک راهنمای موثر است که شامل سیستم عامل رسانه های اجتماعی هر دو بزرگ و کوچک.

دریافت کتاب اینجا!

28. سخت ترین چیزی که در مورد سخت چیزهایی که توسط بن هوروویتس

با چهار امتیاز ستاره و بیش از 48000 نظرات خوب می خواند بسیاری از مردم در حال پیدا کردن ارزش واقعی در بن هوروویتس را مفید اما به طرز وحشیانه ای مشاوره صادقانه. باید به عنوان خوانده شده برای هر کسی که فقط خود را به دست آورده MBA هوروویتس ارائه می دهد بدون مزخرف مشاوره برای چالش های است که شما هنگامی که شروع یک کسب و کار و چگونه به فشار گذشته آنها را.

دریافت کتاب اینجا!

29. موسس معضلات by Noam Wasserman

یکی از بهترین کتاب های کسب و کار در خارج وجود دارد برای کارآفرینان جدید را فراهم می کند خوانندگان را با یک راهنمای از اشتباهات است که می تواند تهدیدی برای کسب و کار خود را. ترین تاثیرگذار رهبران یادگیری برای جلوگیری از اشتباه با تماشای دیگران و این جزئیات با هدف کمک به خوانندگان ببینید کسانی که خطرات و مشکلات آینده از یک مایل دور و چگونه به بهترین آنها اجتناب کنند.

دریافت کتاب اینجا!

30. اشتباهات من ساخته شده در محل کار توسط جسیکا Bacal

گاهی اوقات screwing تا در کار است که بخشی از زندگی و هیچ کس ایمنی بدن به آن چه از آنها مدیر عامل شرکت ورزشکار حرفه ای و یا جهانی-معروف راک استار. اشتباهات من ساخته شده در کار نیست یک کارآفرین شخصی خاطرات اما مجموعه ای از سختی درس های آموخته شده از انواع بسیار موفق زنان است.

پوشا بخش فن آوری به ورزش حرفه ای, نویسنده, جسیکا Bacal این مصاحبه ارائه بینش واقعی و درس های ارزشمند است که نسل بعدی از زنان موفق قطعا می توانید پیدا کردن ارزش واقعی در.

دریافت کتاب اینجا!

بیشتر کسب و کار بزرگ کتاب

عکس های اعتباری: سام ویلیامز از طریق unsplash.com



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب