ورود غیر قانونی اتباع خارجی به Bandipur

جنگل مقامات پلیس آنها را و دوچرخه را بازداشت گوندلوپت: سه اتباع خارجی که تا به حال وارد Bandipur رزرو ببر جنگل

توسط PARINEWS در 20 خرداد 1399

جنگل مقامات پلیس آنها را و دوچرخه را بازداشت

گوندلوپت: سه اتباع خارجی که تا به حال وارد Bandipur رزرو ببر جنگل به طور غیر قانونی در دوچرخه در روز یکشنبه و به اتهام ایجاد مزاحمت با جنگل کارکنان گرفته شده اند را بازداشت همراه با دوچرخه خود را.

سه اتباع خارجی هستند ریکاردو میگل Garrido و توماس Pinho, همه از پرتغال. آن را آموخته است که سه نفر از آنها DRDO ویژه مهندسین که پرواز کرده بود به DRDO در بنگلور برای نگهداری هواپیما. با وجود داشتن مجوز برای حرکت در اطراف سه نفر در دو اجاره دوچرخه – KA-03-AH-4238 و KA-03-AJ-0648 — آمد به Bandipur از بنگلور و تا به حال وارد این منطقه غیر قانونی است.

زمانی که جنگل کارکنان را متوقف کرده و آنها را مورد پرسش آنها گفت: به مناسب داده نمی اطلاعات و ایجاد مزاحمت با جنگل کارکنان. دستیار کنسرواتور از جنگل ها (ACF) Paramesh Bandipur پروژه ببر مدیر T. Balachandra و گوندلوپت پلیس که با عجله به نقطه در زمان بازداشت از اتباع خارجی و دوچرخه خود را.

Balachandra زبان به 'ستاره میسور' گفت که سه پرتغال اتباع حال وارد منطقه غیر قانونی و اضافه شده است که به آنها اتباع خارجی اقدام می شود و در زیر بخش جنگل عمل می کنند از این رو آنها بازجویی تحت قانون حفاظت از حیات وحش.

ادامه Balachandra گفت که DRDO نوشته است, نامه درخواست وزارت جنگل به اجازه دهید آنها را به پس از صدور اخطار و افزود که سفیر پرتغال در بنگلور خواهد بود پس از رسیدن به Bandipur در ژوئن 9 و پرس و جو انجام خواهد شد.

Balachandra در ادامه گفت که به نگه داشتن رابطه سالم با, پرتغال سه نفر خواهد بود جریمه و اخطار داده می شود قبل از اجازه دادن به آنها بروید. او در ادامه گفت که دوچرخه را منتشر نمی شود اما یک مورد خواهد بود ثبت شده در برابر اجاره دوچرخه آژانس و بررسی خواهد بود انجام شده است.

در ضمن آن آموخته است که یک DRDO رسمی بود در راه خود را از بنگلور و خواهد رسیدن به Bandipur در بعد از ظهر.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن