مهمان یک پیچ خورده, هیجان انگیز ارزش جریان این آخر هفته

شما از نوع خودتان را راه اندازی برای شکست زمانی که شما به کسی بگویم فیلم تعجب آور. لحظه ای به شما می گویند که

توسط PARINEWS در 29 خرداد 1399

شما از نوع خودتان را راه اندازی برای شکست زمانی که شما به کسی بگویم فیلم تعجب آور. لحظه ای به شما می گویند که شخص شما در حال صحبت کردن با هیچ چاره ای جز انتظار و تعجب. آنها مورد مداقه قرار دادن هر چیز اضافی را با دقت بیشتر حساس به سرنخ یا red herrings آنها ممکن است در غیر این صورت نادیده گرفته شده است. گفتن کسی تعجب است که در آینده بسیار شکست هدف از گفت: جای تعجب است. مهمان, اما پشت در Netflix بکشد پس از یک غیبت طولانی — می خواهد شما را به می دانم که تعجب در حال آمدن است و آن را بسیار سرگرم کننده به تماشای آن پیچ و تاب بازی.

کارگردان Adam Wingard های ترسناک کارگردان (بهترین و شناخته شده به صورت سه بعدی هستید و اخیر جادوگر بلر احیای) با یک میل شدید برای ساخت خرابکارانه فیلم در بودجه مهمان آغاز می شود که مردی به نام دیوید کالینز (Dan Stevens) می رسد در خانه لورا و اسپنسر پترسون (Sheila Kelley و Leland Orser). این Petersons هستند عزادار از دست دادن فرزند ارشد پسر کالیب و دیوید تازه کردن تازی از وظیفه فعال می گوید: او در خدمت او و به تصویب رسید در امتداد گذشته خود را با احترام. آن را طولانی نیست قبل از Petersons دعوت دیوید به ماندن با آنها را برای چند روز و او بلافاصله شروع به ارضاء خود به خانواده است. او دوست لوقا (Brendan Meyer) و آنا (Maika مونرو), کالیب خواهر و برادر که هنوز هم در خانه زندگی می کنند و شروع به کمک کردن در اطراف خانه.

کل زمان مهمان شدن نیست به خصوص نازکن: چیزی است که خاموش در مورد دیوید از دقیقه یک. در حالی که بسیاری از شخصیت ها و همچنین به اشتراک گذاری این سوء ظن آن را برای آنها را به رها کردن نگهبان خود را به سرعت به عنوان یک سری از ساده و گاهی اوقات شگفت انگیز, حرکات گرم Petersons به او. آنچه به نظر می رسد مانند یک خانه تهاجم فیلم ترسناک است که به سرعت معکوس به عنوان دیوید شروع به تبدیل شدن به دشمن — نه به پترسون بچه ها اما به کسانی که آنها را تهدید می کند. در راه, این فیلم در مورد مرد سفید امتیاز و چگونه مردان هر دو را تشویق و پاداش برای پیوستن به سمی مردانگی. حتی اگر آن را آسان برای دیدن که گفت: سمی مردانگی این است به احتمال زیاد به می آیند و همه نیش می زنند ،

استیونس است که فوق العاده سرگرم کننده در نقش سرب: یک مرد آگاه از خوش رویی و مردانگی و مردم چگونه به آن پاسخ دهند. این خوب است به عنوان مهمان لولا به طور کامل در عملکرد خود و توانایی های خود را به او زل زل نگاه کردن نگاه دوستانه در یک لحظه و مرگبار بعدی. کل امر بسیار '80s, هیجان انگیز منتقل به قرن 21 با تمام تاچ پونت: مشکل بالا بچه مدرسه یک زن جوان که به نظر می رسد گیر در شهر های کوچک dead-end, آمیزش پستانی, پدر و مادر که بیشتر afterthoughts از پرورش افراد و خیلی-قشنگ-آن را-خوب مصنوعی soundtrack. با وجود این '80s, زیبایی شناسی, مهمان است دوپهلو مدرن — آن را کمی مشخص نیست که دقیقا داستان تنظیم شده است اما تلفن های همراه رایج و لپ تاپ ها هنوز هم دیسک درایوهای.

با وجود اینکه یک تریلر مهمان است و بیشتر اهل تفریح و بازی از ترسناک و یا زمان مصرف استعارههای از یک نوع messing اطراف با انتظارات آنها تعیین و سپس با استفاده از شتاب برای انجام کاری کاملا متفاوت است. آن را نیز single-minded; یک فیلم را با علاقه بسیار کمی از زنان در آن داستان — a real shame با توجه به این فیلم ستاره مونرو رهبری از آن به شرح زیربرجسته فیلم ترسناک که عرضه در سال 2014 همان سال به عنوان مهمان.

در سریع ساعت و چهل دقیقه مهمان کاملا نسیم توسط هرگز معطل ماندن دیگر از آن به یا dishing از هر گونه اطلاعات بیشتر از لازم است. این هیجان انگیز است که می خواهد به بیشتر سرگرم کننده از زمان و هوشمندانه تر از هوشمند — مناسب برای شراب خواری روز و هفته است که به نظر می رسد هر دو بیش از حد طولانی و به اندازه کافی بلند همه در یک بار.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن